بانک اطلاعات ساختمان

  • 11 فروردین 1399
  •    
  • نویسنده: نویسنده طراحان سازه
بانک اطلاعات ساختمان

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر اولین و معتبر ترین بانک سازه ای در تهران به عنوان معتبرترین پیشرو در این زمینه می باشد. تاکنون با ارائه اطلاعاتی آپدیت و با جزئیات کامل پروژه ساختمانی اعم از زیر بنا و  آدرس و نام سازنده ساختمان , تلفن های در دسترس , کروکی روی نقشه  , مرحله ساخت پروژه و.. را در اختیار فعالان در زمینه مصالح  ساختمان قرار داده تا مشتریان خود را در امر بازار یابی و رونق در کسب و کار آنها یاری نماید.

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر بر اساس تازه ترین روش های روز دنیا و به پشتوانه  خبره ترین پرسنل در زمینه بازاریابی و فروش اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرارمی دهد. مجموعه اطلاعاتی شامل کلیه پروژه هایی که در حال حاضر در سطح شهر تهران  در حال ساخت و با ذکر آدرس پروژه و مرحله ساخت در اختیار کاربران قرار می دهیم. در این بین، تیم های مختلفی بر روی بانک اطلاعاتی ساختمان ها کار می کنند و  این پرسنل در سطح شهر برای استخراج اطلاعات پروژه ها مشغول هستند. این اطلاعات شامل، آدرس پروژه، تعداد طبقات، تعداد واحد، متراژ، نام سازنده، سرپرست به همراه شماره موبایل آنها و مدیر پروژه همراه با عکس و کروکی آنها می باشد.

بانک اطلاعاتی ساختمان به منظور در اختیار قرار دادن قیمت به روز مصالح و خدمات ساختمانی و تولید و فروش و مصالح مورد نیاز ساختمان و به پشتوانه ی تیم های قوی و حرفه ای متشکل از پرسنل کارآزموده،و به صورت روزانه مراحل ساخت به روز در اختیار کاربران قرار می دهیم. 

آجر رو آجر به منظور شناسایی نیاز مشتریان و سهولت در امر بازاریابی و افزایش فروش شما، اطلاعات تمامی پروژه  های در حال ساخت سازنده ها را در بسته های مختلف برای شما فراهم آورده است. هدف از اجرای این سیستم ارتقای فروش و افزایش فروش بازار شما می باشد. لذا بر اساس این هدف خدمات متنوعی از جمله مشاوره فروش و بازاریابی، بازاریابی محصولات شما، معرفی نیاز های کارفرما ها به پنل  پیامک، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و شیوه های مختلف بازار یابی قابل انجام می باشد.


مزایای استفاده از بانک اطلاعات ساختمان  آجر رو آجر :

۱- دقیق ترین و بروز ترین بانک اطلاعات ساختمان

۲-کاهش هزینه ها برای معرفی خود و محصولات و عدم نیاز به استخدام ویزیتور و بازاریاب و افزایش فروش 

۳-دقیق و به روز بودن اطلاعات 

۴-کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان (تیم های مختلف با رصد دقیق و مرتب  پرونده این امکان را دارند که دقیق ترین، به روزترین فایل ها را در اختیار همکاران گرامی قرار می دهند).

۵-فایل ها به صورت روزانه به روزرسانی می شوند و بیش از ۱۵۰ فایل در روز به بانک اطلاعات ساختمان اضافه می شود.

۶-با داشتن این اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به شناسایی پرونده هایی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند، می باشید.

7-در عصر سرعت لازم است جهت افزایش سهم خود از بازار رقابتی، سرعت خود را در بازاریابی و شناساندن خود به بازار اقدام کنید که با داشتن این اطلاعات امکان این موضوع میسر می شود.

علاوه بر اطلاعات و امکانات موجود در وب سایت، جهت استفاده کاربردی از این اطلاعات در وب سایت موجود بوده که کاربران بتوانند استفاده حداکثری از اطلاعات ساختمان های در حال ساخت رو برده و مطمئن باشند می توانند روی این اطلاعات فعالیت مفید و کامل را انجام دهند. به عنوان مثال یکی از این امکانات , قابلیت ثبت آخرین پیگیری های شما روی پروژه ها بوده , و قادر خواهید بود توسط این سیستم که به شما از طریق پیامک و یا تلگرام اطلاع رسانی خواهد کرد از وضعیت درخواست های سازندگان ساختمانی که با آنها مذاکره نموده اید مطلع گردید.

روش ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های متداول اطلاع رسانی و بازاریابی می باشید که با استفاده از پنل قدرتمند و پیشرفته پیامکی , پیامک خود را به سازندگان ساختمانی ارسال نمایید. شما قادر خواهید بود با استفاده از این سیستم در پیام خود نام سازنده ساختمان را به صورت اتوماتیک خطاب نموده یا با اصطلاح پیامک نظیر به نظیر ارسال نمایید.با استفاده از پنل  پیامکی , محدوده خاصی از روز نقشه را انتخاب نموده و فقط پیام خود را به پروژه های ساختمانی در حال ساخت آن محدوده ارسال نمایید  .

مفتخریم که با بیش از 12 سال سابقه در این فعالیت نرم افزار و وبسایت های بانک اطلاعاتی ,  بالاترین رتبه رضایتمندی از مشتری بابت ارائه خدمات در زمینه ارائه بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران را دارا میباشیم . و همواره در راستای بهبود و بالاتر بردن دایره خدمات رسانی و بهبود امکانات نرم افزاری قدرتمند در این زمینه , از هیچ فعالیتی دریغ نخواهیم نمود.

بالاترین میزان حجم مفید قابل ارائه پروژه های فعال به تعدادبیش از 16000 ساختمان در حال ساخت به تفکیک منطقه یا مرحله ی ساخت  به صورت مسیربندی شده به همراه تصویر پروژه در مرحله موجود و نمایش آدرس پروژه در روی نقشه برای مشتریان آماده به خدمات رسانی می باشیم. 

بانک اطلاعات ساختمان
4/9 از 273 رای