پرده زبرا و طرح های موجود

  • 13 خرداد 1397
  •    
  • نویسنده: نویسنده طراحان سازه
پرده زبرا و طرح های موجود

پرده زبرا ترکیبی از تور و پارچه های رنگی می باشد که به شکل دو لایه به صورت موازی بر روی هم قرار می گیرند، پرده های زبرا به علت راه های افقی زبرا می نامند.پرده زبرا توسط گیر بکس به سه حالت قابل استفاده می باشد .بالا(روشن) و یا  پایین(تاریک)و سایه روشن که در زمان بالا رفتن در کتیبه جمع می شود که مناسب برای فضاهای اداری-منزل-مسکونی و پذیرایی – آشپزخانه – اتاق خواب می باشدکه قابلیت پرده های شید رولی- کرکره ای و پرده توری و پارچه ای را دارد.(پرده های زبرا ۱۰۰% قابل شستشو می باشد)
پرده زبرا از انواع مدل پرده با طرح کلاسیک است که قابلیت پرده های شید رولی و کرکره ای و پرده توری و پارچه ای را دارد. پرده های زبرا به شکل راه راه و با ظرافت بی نظیری طراحی و تولید می شوند.
مدل های زیبا و متنوعی از پرده زبرا در بازار موجود است که بهتر است با توجه به نوع دکوارسیون منزل خود طرح مناسبی از پرده زبرا را برای خرید انتخاب کنید زیرا طرح پرده در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل شما نقش برجسته ای را ایفا می کند.
استفاده و کنترل پرده زبرا به ۲ مکانیزم امکان پذیر است :
۱-مکانیزم دستی :


در این روش با استفاده از زنجیر تعبیه شده در کنار پرده می توان نور محیط را تنظیم نمود.

۲-مکانیزم موتوری :
می توان با تجهیز پرده به یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک از سیستم موتوری و ریموت کنترل استفاده کرد که بوسیله آن می توان از فاصله دور عمل بالا و پایین و سایه روشن کردن را بصورت اتوماتیک انجام داد. در این حالت با استفاده از ریموت میتوان به آسانی از انواع حالتهای پرده زبرا استفاده نمود و نور محیط را تنظیم کرد.

مزایا پرده زبرا  :
۱-دوام و عمر بالا
۲-نصب آسان و سریع
۳-امکان تنظیم نور داخل از ۱۰ الی ۹۰ درص
۴-قابلیت رول شدن و تنظیم نور بدون جمع شدن پرد
۵-امکان نصب بصورت برقی با ریموت کنتر
۶-قابلیت ایجاد هماهنگی با محیط اطراف با انتخاب طرح و رنگ مناسب
۷-پرده های زبرا قابل ارائه در طرح ها و ابعاد مختلف می باشند.
معایب پرده زبرا :
 برای تمیز کردن  باید قطعات از هم باز شود واین باز کردن وبستن ممکن است خارج از عهده بسیاری می باشد  و در طی باز وبسته کردن احتمال  آسیب رسیدن به قطعات می باشد.

 کاربرد پرده زبرا :
این پرده به دلیل دارا بودن طرح و رنگ های مختلف براساس رنگ و دکوراسیون داخلی منزل قابلیت استفاده در کلیه فضا ها اعم از آشپزخانه، هال پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، فضاهای اداری و.... دارا می باشد.
 

پرده زبرا و طرح های موجود
5 از 16 رای